Platba a doprava
Doprava a platba je možná jen v rámci České republiky
1. Způsob dopravy
Prostřednictvím Zásilkovny
Možnosti dopravy:
Výdejní místo Zásilkovny: Tato volba vám umožňuje snadno vybrat výdejní místo zásilkovny na základě vaší aktuální polohy, a to buď poblíž vašeho bydliště nebo pracoviště. Po umístění objednávky na konkrétní výdejní místo obdržíte SMS s unikátním kódem, který prezentujete obsluze na místě. Po ověření kódu bude zásilka připravena k vyzvednutí. Heslo pro vyzvednutí lze také nalézt v mobilní aplikaci Zásilkovny, kde můžete sledovat aktuální trasu zásilky.
Z-BOX: Výdeje na výdejních místech Z-BOX v okolí. Z-BOX je samoobslužný výdejní bod Zásilkovny v podobě bezobslužné schránky s nonstop provozem. Pro vyzvednutí zásilky na výdejním místě Z-BOX využijete mobilní aplikaci Zásilkovny. Po příjezdu k Z-BOXu aktivujete aplikaci, zapnete bluetooth a polohové služby ve vašem mobilním zařízení, což umožní automatické otevření schránky a vyzvednutí zásilky.
Zásilkovna domů: Nabízíme možnost doručení zásilky přímo na vaši adresu v České republice. Náš řidič přistaví zásilku až před vaše dveře. V případě, že v okamžiku doručení nebudete doma, zásilku bude uložena na nejbližším výdejním místě, což vám umožní získat vaši objednávku ještě tentýž den.
2. Způsob platby
Platební kartou on-line: Platíte on-line platební kartou prostřednictvím platební brány.
Bankovním převodem on-line: Platíte on-line prostřednictvím platební brány na bankovní účet.
Platba pomocí Apple/Google pay: Platíte online pomocí mobilní peněženky, které jsou propojeny s bankovním účtem