Platba a doprava

Zboží objednané v našem internetovém obchodě připravujeme k odeslání zpravidla do 24 hodin od obdržení Vaší objednávky. V případě platby bankovním převodem pak do 24 hodin od připsání částky na náš účet. Nejpozději zboží expedujeme do pěti pracovních dnů. Pokud není možné z jakéhokoli důvodu možné tuto lhůtu dodržet, neprodleně zákazníky informujeme e-mailem či telefonicky.

Doprava a platba je možná jen v rámci České republiky

1. Způsob dopravy

Prostřednictvím Zásilkovny
Možnosti dopravy:

Výdejní místo Zásilkovny: Tato volba vám umožňuje snadno vybrat výdejní místo zásilkovny na základě vaší aktuální polohy, a to buď poblíž vašeho bydliště nebo pracoviště. Po umístění objednávky na konkrétní výdejní místo obdržíte SMS s unikátním kódem, který prezentujete obsluze na místě. Po ověření kódu bude zásilka připravena k vyzvednutí. Heslo pro vyzvednutí lze také nalézt v mobilní aplikaci Zásilkovny, kde můžete sledovat aktuální trasu zásilky.

Z-BOX: Výdeje na výdejních místech Z-BOX v okolí. Z-BOX je samoobslužný výdejní bod Zásilkovny v podobě bezobslužné schránky s nonstop provozem. Pro vyzvednutí zásilky na výdejním místě Z-BOX využijete mobilní aplikaci Zásilkovny. Po příjezdu k Z-BOXu aktivujete aplikaci, zapnete bluetooth a polohové služby ve vašem mobilním zařízení, což umožní automatické otevření schránky a vyzvednutí zásilky.

Zásilkovna domů: Nabízíme možnost doručení zásilky přímo na vaši adresu v České republice. Náš řidič přistaví zásilku až před vaše dveře. V případě, že v okamžiku doručení nebudete doma, zásilku bude uložena na nejbližším výdejním místě, což vám umožní získat vaši objednávku ještě tentýž den.

2. Způsob platby

Platební kartou on-line: Platíte on-line platební kartou prostřednictvím platební brány.

Bankovním převodem on-line: Platíte on-line prostřednictvím platební brány na bankovní účet.

Platba pomocí Apple/Google pay: Platíte online pomocí mobilní peněženky, které jsou propojeny s bankovním účtem